דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קהילות פיתוח אתרים - כל המידע 

מאת    [ 08/04/2012 ]

מילים במאמר: 362   [ נצפה 1374 פעמים ]

למצוא פורום בניית אתרים - זאת בעיה. איך מוצאים את הפורום המושלם שיענה על כל הצרכים שלנו? איזה פורום הוא המומלץ ביותר ללימוד ולקריאה בנושאי בניית אתרים?

ישנן קהילות פורומים רבות, חלקן עוסקות בפיתוח אתרים, וחלקן גם בנושאים אחרים. בתוך המגוון הרב הזה, קשה מאוד להתמצא ולמצוא את המקום המושלם ללמידה בנושא. כיום ישנם מקורות מידע רבים, וביניהם YNET, וובמאסטר, הוסטס, ועוד רבים. רמת התוכן ברובם היא סבירה. אך המשתמש הפשוט מחפש יותר, הוא מחפש מקום לחשוב בו, לכתוב בו, להכיר בו בעלי מקצוע, ולהתוודע לתחום הענקי הזה.

קהילה שעונה על הצורך הזה - כמעט ואין. מציאת הקהילה היא חיפוש סיזיפי ומעייף, שייקח לכם זמן רב, ויגזול ממכם כוחות ומאמצים רבים. המון מפתחי אתרים ניסו להקים קהילה כזאת בעצמם, רובם נכשלו. הקמת פורום בניית אתרים היא מטלה מעייפת וקשה. בלתי אפשרית כמעט. פורום בניית אתרים טוב צריך לכלול גם מדריך בניית אתרים, מקומות להתכתב ולדון בהם, קהילה פעילה, ממשק נוח, והעיקר, תוכן איכותי. 

אנחנו יצאנו לבדוק היכן אפשר למצוא קהילה כזאת, מה נעשה עם הקהילה הזאת, ואיך אפשר להפיק ממנה את המירב. אחרי בדיקתנו, מצאנו המון מקומות שכוללים קהילות כאלו. מתוכם בחרנו את שלושת הטובים ביותר, שמסודרים לפי דירוגם ואיכותם. פורומי בניית האתרים הטובים והאיכותיים בארץ.

המקום המומלץ הראשון, הוא קהילת High-Teach, שהיא פורום בניית אתרים איכותי ומעוצב, שמנוהל בידי אנשים עם אהבה לתחום. הפורום כולל גם מדריך בניית אתרים, גם טיפים, גם קהילה וגם אפשרות ליצור קשר עם בעלי עסקים בתחום בניית האתרים. האתר כולל מידע על HTML, PHP, CSS, HTML ועוד מגוון שפות תכנות נוחות, מגוונות ומומלצות. מנהלי האתר הם צוות מקצועי וייחודי.

המקום השני הוא פורום בניית האתרים של YNET, שהוא פורום איכותי ווותיק בתחום בניית האתרים ופיתוח אפליקציות הרשת. אנחנו ממליצים עליו בחום, למרות שהוא לא נוח ולא מעוצב, והקהילה שלו אינה איכותית במיוחד.

המקום השלישי, הוא אתר וובמאסטר, פורטל ללמידת תכנות. הוא מקור מידע אפקטיבי מאוד, אבל לצערנו לא כולל קהילה או פורום. זה מחסור רציני באתר.

לסיכום, חיפוש פורום בניית אתרים רציני הוא מטלה קשה, שתדרוש ממכם יזע רב. אנחנו ממליצים על פורום בניית אתרים עם תוכן, עיצוב וקהילה. שלושת האלמנטים שהופכים אותו למעולה. מצאנו בשבילכם כמה, אבל אנחנו בטוחים שתמצאו עוד בעצמכם. בהצלחה בחיפוש ובדרככם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב